söndag 4 mars 2018

Milani Amore Matte Lip



Detta ultra matta flytande läppstiftet från Milani köpte jag i New York. Det är i färgen "Adorable". I min Haul video nedanför så säger jag att jag inte tyckte om det MEN jag måste säga att jag har ändrat mig. Jag ÄLSKAR det! Ja, jag vet det är jättekonstigt men tror det var färgen, jag var nog inte van att ha en sådan nude/beige nästan-brun-ton färg sen innan. Jag har vant mig och tycker det passar mig jättebra. 
Det är som sagt supermatt, det nästan "stelnar" till på läpparna men inte på ett jobbigt sett. Sen håller det jättebra förmodligen just för att det är matt. 
Doften är negativ, det luktar jättemycket godis, men den doften försvinner väldigt fort. 
På bilderna upptill så har jag blandat ut den lite med mitt nudefärgade läppstift från Lancome. Men om man tar detta läppstift "rent" så får du mer beige/brun ton i. 


Länk: Milani Amore Matte Lip, Adorable

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar