fredag 8 juli 2016

Söder


Vår måndag hängde bara Jonas, jag och Elly på söder. Min absoluta favoritstadsdel i Stockholm. Började med att köpa en Matcha latte på Wayne´s coffee, har velat prova denna nyttiga, populära dryck. Men det var en väldigt speciell smak får jag säga, smakade gräs. Superkonstigt jag vet men det smakade verkligen som gräs luktar. Gott? Nja inte direkt, kan kanske vara olika kvalitet på Matcha latte så Wayne´s förmodar jag inte är den bästa. Får prova en annan i London när jag åker dit.


  
Vi beställde väldigt god sushi på Samba sushi och satte oss vid Mosebacke på gräset och åt, supermysigt!



Elly fick en "klämmis" och var nöjd med den och att få springa av sig lite.




Sedan promenerade vi till Fjällgatan som enligt mig är Stockholms finaste gata med bästa utsikten. Min kusin har bott på denna gata och då såg man bort till Gröna Lund från hennes tv-soffa, galet!





Satte oss och tog en glass och njöt av utsikten medan Elly sov i vagnen, total avkoppling!











Inga kommentarer:

Skicka en kommentar