söndag 27 december 2015

Min jul

Hej hopp! Förlåt för min frånvaro på bloggen men det blir en liten paus just under julen, man umgås mycket med sin familj och åker väldigt mycket så det blir så lite tid att sitta vid datorn. Det är skönt det med, att inte just sitta vid datorn. Men nu är det lite tillbaka till det normala igen och jag ligger ju lite efter här på bloggen så jag börjar med en liten resumé av min jul...


...Ellys första jul och varför inte en liten jul-outfit ;)


Ingen jul utan "Ett päron till farsa firar jul"! Denna såg vi hos Pappa och Hania den 23:e. Och deras julgran förevigades.


Julafton, och Ellys första Kalle. Hmm, hon var mer intresserad av att ha skeden i munnen ha,ha.


Vi andra såg Kalle, drack glögg och åt pepparkakor.





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar