tisdag 6 oktober 2015

M Missoni









Tröja - M Missoni
Kavaj - Zara
Kjol - Benetton
Väska - Michael Kors

Här har vi lördagens outfit, ligger lite efter här men knappar in.
M Missoni tröjan / tunikan är en favorit, gillar hur de använder sig av mycket färg i olika kombinationer.
Tycker den passar så bra med min röd/orangea kjol.

Min lördag börjar med att min mänskliga väckarklocka ( min dotter Elly )väcker mig 06.00. Sen är det kaffe som gäller! Jonas och jag har en sovmorgon var på helgen och lördagen brukar det vara hans.
Efter lite lek så slocknar Elly och jag sitter i soffan med datorn, kaffe och Nyhetsmorgon som brukar börja då.
Älskar den tiden då man bara surfar runt på massa modebloggar och skvallersidor för att kollar vad som hänt i kändisvärlden och vad modebloggarna har för nytt att inspirera med.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar