onsdag 21 januari 2015

Välkommen Elly!



Den 16:e januari kl 00.57 kom den här donnan till världen!
Hon heter Elly och är så pytteliten och söt! 
Hon kom i en rasande fart på 5 timmar och det kommer en förlossningsberättelse sen, tänkte först att jag inte skulle skriva den men jag själv läste lite förlossningsberättelser på bloggar när jag var gravid och tyckte det var kul att läsa så jag ska dela med mig av min som faktiskt var en "drömförlossning"!
Det behövs lite såna berättelser också.
Jag har ju haft förlossningsskräck sen barn men när jag blev gravid försvann det men det var klart man var lite orolig.

Hon vägde bara 2385 g när hon föddes och var väldigt medtagen av allt så hon behövde lite hjälp när hon kom ut, men nu mår hon bra och vi har ett jobbigt matschema som vi har fått följa, mat var 3:e timme vilket ger väldigt lite sömn, typ 2 timmar.

Men det blir väl bättre...

Trött trött trött är väl ett bra sammanfattande ord ;)



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar