onsdag 28 januari 2015

Onsdag!

Sitter just nu med Elly i bärsjalen och hon somnade tack och lov direkt.
Hon vill ju gärna inte sova på dagen har vi upptäckt så det här var ju skönt för nu är jag "fri".
När man gjort det nödvändigaste, äta, gå på toa och städa undan kaoset i lägenheten så slår jag upp datorn.
Tycker det är avkopplande att blogga och surfa in på bloggar och annat skräp på nätet ;)
Man måste rensa hjärnan på annat än bara barn känner jag.

Men tack och lov har förra kvällen och natten varit bra så vi hoppas att det fortsätter så.

Tråkigt för er att mina outfitbilder blir lidande, men de kommer tro mig.
Just nu är jag bara glad att jag får duscha men det kommer ju bli bättre...hoppas jag ;)

Som jag sa innan har jag bara amningslinnen i och med att det ammas konstant och det är väldigt smidigt att ha det då.

Dagarna flyter verkligen in i vartannat men det blir ju så, vi har varit ute med barnvagnen några gånger och det är så skönt att få komma ut i friska luften och få gå lite.




Första promenaden med vagnen och Elly! Behövdes förevigas :)
Vi köpte en "Brio Happy" vagn och är extremt nöjda med den, lätt att köra och gillar att den ser "klassisk" ut.

Bye Bye!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar