tisdag 13 januari 2015

I min sminkväska...






Tänkte visa vad jag använder för smink till vardags!
Det är inte alltid jag använder foundation men ibland så, och i så fall börjar jag med en primer från Sephora, sen foundation från Sephora.
För att täcka lite mörkt under ögon och täcka finnar tar jag "Make up stores" "cover all mix".
Efter det tar jag Isadoras "Face Sculptor,varm peach" som jag älskar och alltid har, sen lite kajal, har just nu en från "Maybelline".
Har även en perfekt "everyday" ögonskugga som är från "Make op store" och heter "Muffin",den har jag använt länge och gör att man ser pigg och fräsch ut.
Till ögonbrynen har jag en palett från Trucco.

Här hittar ni "Face Sculptor"

Här hittar ni ögonskuggan

Här hittar ni "Cover all mix"


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar