lördag 31 januari 2015

Dagens!






Tunika / Only
Jeans / Zara
Diadem / Minns ej.

Här har vi dagens outfit, yeah! Nu är det som en tung sten som har lättat för oss, det har visat sig att jag nog inte har haft tillräckligt med mjölk så det är därför Elly har varit konstant missnöjd och bara ammat och ammat och ammat, vilket har tagit knäcken på oss och inte minst mig som har fått konstant amma henne.
Jag har känt att jag inte kan göra någonting annat och att hon alltid varit skrikig men nu ger vi ersättning och vips blev hon en annan tjej.
Vi får hoppas det håller i sig.
 Så förhoppningsvis kommer det mer outfitbilder och blogginlägg framöver, vi håller tummarna.

Jag är ju en person som mår bäst av att ha lite fina kläder och vara fin i hår och make up.
Vissa bryr sig inte men jag mår psykiskt dåligt om jag bara "sunkar" ner mig för mycket.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar