lördag 13 december 2014

Kvällens!










Topp / Garderobsfynd
Kjol / Gina Tricot
Stövlar / Skopunkten
Väska / Dior, "Saddle bag"
Hårband, Örhängen / Minns ej.

Idag är det ju lördag och jag och mina fina vänner/gamla arbetskollegor ska ut och äta det årliga julbordet på St Markus vinkällare.
Kommer bli sjukt gott det vet jag, de levererar alltid, och deras dessertbord blir jag aldrig besviken på.
Får bara hoppas man orkar allt nu ;)

Kvällen till ära valde jag lite svart och glitter, även min Dior väska får hänga med, det var ett tag sen jag använde den.
Jag älskar den men den är ju liten och det får plats så lite så det är därför jag inte använt den på länge.
Men ikväll ska jag inte ha med mig min stora systemkamera så därför funkar denna väska.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar