onsdag 31 december 2014

Året 2014!

Snart är ju året 2014 snart slut och hoppas ni alla har haft ett bra år.
Jag känner själv att detta året har varit väldigt bra, mycket som har hänt.
Så här kommer en resumé på mitt 2014!


Började med att fira in året med Johan och Rebecca,hade en väldigt bra nyår med helt fantastisk mat på restaurangen "Bar".


Min årliga födelsedagsfika, mysigt!



Var uppe i Stockholm och hälsade på, fick upp ögonen för "Afternoon Tea" som det senare blev några stycken.


I mars åkte vi till New York för att gå på Johan & Rebeccas bröllop, en helt fantastisk resa som man inte kommer att glömma och inte nog med det så blev jag friad till!


Umgås med vänner,träffar Johan,Sara och lilla Doris i Ystad, gör utflykter med Rebecca och "skrutten"(min bil).


Hade en sjukt kul kväll på Boulebaren, vi tävlade som lag,vann inte men kul hade vi.
Va på Nicholes student, och tog en tripp till Falsterbo.


Midsommar hos Hanna, Familjemys och dop för Jennys söta son Bob!


Sommarsemestern blev helt magisk i Dalarna och Stockholm! Vädret visade sig från sin bästa sida.


Vi firar svärfars 60-årsdag i Prag hela familjen, supermysigt!
Går på Headons invigning i Limhamn.
Mina kära kollegor slutar på jobbet och börjar på Headon och jag är kvar till min mammaledighet sen blir det att söka jobb.


Har en mysig helg på Blåsingsborg, går på bröllopsmässan och årets stora händelse: Jag är GRAVID!
Vi ska bli 3!!! Ska bli sååå spännande!


Jonas och jag åker till Paris, vår "sista" resa innan babyn.
Åker även ut på Österlen vilket jag bara älskar!



Det årliga julbordet med mina vänner och fd. kollegor på St Markus.
Hanna & Mats får sin söta dotter Karin!
Vi överraskar Andy med Boule och brunch på hans födelsedag, julfest blev det med Jonas jobb.
Och den senaste händelsen, mina vänner Rebecca & Johan får sin dotter Cornelia!
Henne har jag inte fått träffa än men snart så :)

Det har varit så roligt år på så sett att jag har så många nära vänner som fått eller som ska få barn nu, vi kommer att kunna umgås så mycket!

Jag hoppas 2015 blir lika bra om inte bättre! 
Den största händelsen kommer ju nästa år för oss... ;)

GOTT NYTT ÅR!

2 kommentarer: