onsdag 12 november 2014

My yellow jacket!





Kappa / Ganni
Topp / H&M
Byxor / H&M
Halsband / Bijou Birgitte
Stövlar / Skopunkten
Väska / Forever21

Idag har jag hunnit med mycket, varit ledig och hälsat på några av mina gamla kollegor vilket va jättemysigt att sitta och snacka lite.
Sen har jag vaccineras mot influensan som de rekommenderar för gravida och sen var det föräldrarkurs på kvällen.

Nu har jag fått lägga av min skinnjacka i och med att den spänner väldigt över magen så då hittade jag min gula höstkappa som funkar bra än så länge.
Gillar att den är färgstark, den lyser verkligen upp i höstmörkret :)
Men snart blir det väl vinterjacka kan jag tänka, det är ju så milt väder än men det borde slå om snart tror jag.
Längtar även till december och julen, jag älskar ju verkligen julen och det kommer vara extra lyxigt i år i och med att jag slutar jobba i början på december så jag ska bara vara ledig och njuta hela december!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar