söndag 16 november 2014

Dinner!

I Paris åt vi en supergod risotto med pilgrimsmusslor till och bestämde att vi måste göra det hemma också.
Vi brukar göra risotto men har inte haft just pilgrimsmusslor till.
Så igår gjorde Jonas denna rätt, valde att göra en svamprisotto som vi även fick i Paris och det blev supergott!

Nu är det mindre än 3 veckor kvar för mig att jobba och på torsdag börjar jag jobba 75%, ska bli skönt i och med att jag är mycket tröttare nu.
Det kommer göra skillnad även om jag jobbar 75% bara i 2 veckor.
Sen är det låååång ledighet från jobbet, känns konstigt att inte jobba på så länge som över 1 år men man kommer nog ha att göra skulle jag tro ;)
Kommer sakna mina fina kunder och det sociala som jag älskar med mitt jobb men jag kommer ju tillbaka :)



Svamprisotto med pilgrimsmusslor.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar