fredag 24 oktober 2014

M Missoni in Paris!













Tunika / M Missoni
Kjol / Benetton
Stövlar / (Nya!) Skopunkten
Väska / Juicy Couture

Nu befinner jag mig i Paris för första gången och känner att jag gillar denna stad.
Vi bor vid den här vackra parken som heter Jardin du Luxembourg.
Det är en otroligt vacker park och nu när löven är färgade och fortfarande sitter kvar så är det magiskt!
Området vi bor på är vi hitintills väldigt nöjda med, här finns massa restauranger och lokala ställen.

På mig idag blev det min tunika från M Missoni som jag köpte av Malin och till det min oranga kjol och mina nya stövlar som jag verkligen fyndade billigt på Skopunkten, de var inte så dyra innan heller och kvaliteten lär väl vara sådär men de är supersnygga och sköna!
299 kr tror jag att de kostade så de kan jag ju slita utan dåligt samvete ;)

1 kommentar: