söndag 4 maj 2014

Casual street food!














Åt som jag sa på Casual street food och kommer absolut äta här fler gånger!
Tror jag måste testa deras burgare då, då de ska vara outstanding! 
Nu blev det fish taco som va heeelt fantastiskt goda!
Som ni ser har jag glasögon, vilket tillhör ovanligheten men i förrgår råkade jag få blekning i mitt öga och det va inte kul!
Det skvätte upp när jag penslade och prickade så klart ögat.
Vår stackars praktikant fick springa till apoteket och köpa linsvätska då jag fick ta ut linsen snabbt och skölja mitt öga med vatten länge.
Gud vad det sved,och stack som nålar i ögat, och mitt öga blev knallrött! Va faktiskt lite skraj, man är ju rädd om ögonen.
:(
Men nu är det bättre...3 dagar efter och inga linser i.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar