söndag 23 mars 2014

Wedding reception at AbcKitchen!

Bröllopsmiddagen hölls på AbcKitchen som va en otroligt romantisk restaurang med helt fantastik mat!
Man fick in massa smårätter att dela sen fick man bestämma sin huvudrätt, efterrätten som va 3 olika varianter kom även din som "sharing".
Allt va verkligen utsökt!

Va även väldigt nöjd med min placering vid bordet, mina bordsherrar va Johan & David.
Va väldigt kul att få prata med David, vi hade himla kul.
Och sen hade jag även Bodil, Dan och Cathy vid mitt bord, och utav dom va det bara Bodil som pratade svenska så engelska blev det typ hela kvällen.
















Fantastisk mat!




Mina bordsherrar!








Underbar pizza med svamp och ägg


Skål!



Min huvudrätt blev pilgrimsmusslor.









Inga kommentarer:

Skicka en kommentar