söndag 16 mars 2014

Shoppingtime!

Andra dagen hängde vi i Soho en del, och jag har shoppat en massa fina grejer!

Gick in i Ted Baker butiken här och blev förälskad i alla saker som va i butiken,massa pasteller, rosa, blått, mönster!
Tyvärr hade jag blivit väldigt pank om jag köpt allt här men jag hittade lite billigare grejer som gick i samma stil.

I nästan alla butiker kommer det färger och pasteller, det passar mig verkligen.












Den pastell blå väskan, halsbandet och de 2 solbrillorna köptes på Aldo, Kate Spade och den rosa klänningen inhandlades från Nordstrom Rack som är en Nordstrom(typ som NK) outlet butik, här har de massa märken från Burberry,Valention till lite mindre dyra märken.
New York är ju verkligen den absolut bästa shoppingstaden om ni frågar mig!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar