tisdag 26 februari 2013

Oscars 2013!

Jag spelar alltid in och tittar på den årliga glittriga Oscarsgalan.
Och nu var det dags igen!

Blev så glad att Christoph Waltz vann "bästa manliga biroll", och att vår svenska "Searching for sugar" man vann"bästa dokumentär".

Grattis!!
Men nu till det andra roliga: Klänningarna!
Tyckte inte de va så många som stack ut men här kommer några av mina favoriter och de som jag tyckte mindre om:

Favoriter:



Kul tyckte jag att Jennifer Aniston för en gång skull INTE har svart och lite tråkig klänning utan har en underbart vacker röd Valentino. Passar perfekt!

Inte så bra..



Tyckte Anne Hathaway hade en lite tråkig klänning men den var finare bakifrån, Catherina Zeta-Jones hade lite för mycket guld, inte alls i min smak.

Men Renee Zellweger tog ändå priset med denna guldiga något för tight 90-tals-aktiga klänning + att håret var väldigt tråkigt och inte alls glamoröst.





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar