onsdag 2 januari 2013

ÅRET 2012!

Januari:

Min 30-års dag med glitter och 3-vånings tårta som jag gjorde, åkte till Bali. Underbara stränder,lugn och snorkling!



Februari:

Köpenhamns-shopping, vi firar den nya lilla prinsessan Estelles födelse, köper en turkos Kitchen Aid nu ska det bakas!



Mars:

Åker till Polen och letar bröllopsklänning till Jannice, vi har avskedsfest för Rebecca, går på Thåströmkonsert, åker upp till Stockholm träffar Nina och släkten, minuset: jag fick kräksjukan!



April:

Våren är här, där med Konstrunda på Österlen och Påsktårtan, Afterwork, loppisrunda och fest!



Maj:

Funderade på en koloni-stuga, mysig weekend i Vitemölla, syrener i  blom, likaså rapsen, visning i Köpenhamn och häng med Johan & Rebecca.




Juni:

Mycket häng i Västra Hamnen, och även Lilla Torg, grillat hos Andy, träffat Patrik, Åker till Polen på bröllop, rosé på Debaser.




Juli:

Alexandra och jag ser Madonna i Göteborg, första badet i Sverige detta år, åker på semester i Norge, svindlande vyer i Stryn och båttur i Oslo, Köpenhamn med Johan & Rebecca.




Augusti:

Sommaren är här, Malmö Horse Show, Tvillingarna Nea & Emmy växer, syrran hälsar på, rosé i Västra Hamnen, hälsar på Jenny i Ystad.




September:

Åsas avskedsmiddag, Jonas mormor fyller 85, vi åker till Turkiet och har det nice, invigningsfest, jag träffar Lars Wallin, jag haffar typ hela Missoni-kollektionen på Lindex!




Oktober:

Jag färgar mitt hår i en ombre, köper Lars Wallin örhängen till mig själv, tränar flitigt med min nya gigantiska vattenflaska, spelkvällar hos Andy & Karin, löven gulnar, Iris fyller 2 år, Emporia öppnar, målar om salongen, bowling.


November:

Inflyttningsmiddag hos Hanna & Mats, förälskar mig i deras köksgolv, Halloween på Österlen, träffar Jenny & Linus, Party, party, överraskningsfest för Linus, klipper lugg, försöker få lite julstämning och gör knäck!  




December:

Det årliga julbordet på St. Markus, 30-års fest, julbak, släktmiddag, Stockholmskväll med Nina, mys-jul med Jonas,mormor,bror, kusin,moster & kusinbarn, köper ny Louis Vuitton-väska, en snötäckt skogskyrkogård och en extra tanke till den bästa morfar! 
Gamla stan strosande, David LaChapelle utställning, nyårsblåsan!




Hoppas ni haft ett bra år ni med, och jag tror att 2013 kommer bli minst lika bra!!!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar