söndag 9 september 2012

Plockepinn!



Åsa fick ett roligt halsband från oss alla, man kan forma det hur som helst, det kan man verkligen ha kul med om man är på det humöret ;)





Tapas 1, Rödbetor + fetaost!

Tapas 2, Quesadillas, huuuur goda som helst, de ska jag ta nästa gång också!


Tapas 3, Favoriten Lammracks och kyckling.




Tapas efterrätt, Rabarber kompott/paj med någon vaniljcreme!
Looove!!!!


Plockepinn med gänget, super super god mat och trevligt sällskap!
Hade hur mysigt som helst, blev massa snack och skratt.
Började även diskutera om att vara nöjd med sig själv och jag är väl lite extrem och osvensk då men jag är ju verkligen nöjd med mig själv!
Det är en diskussion som (tydligen) kan provocera, ha ha ha!
Jag gillar diskussioner så jag tycker sånt bara är kul.
;)
Min poäng är att jag tycker att fler skulle behöva vara nöjda och tycka mer om sig själv, det skulle vara så bra och trevligt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar