söndag 1 maj 2011

Vår 5-rätters meny!



Rätt 1. En Nessel-cappuccino med en ostfylld smördegs snäcka. Såååå god! Nesselsoppan var den godaste soppa jag ätit får jag säga.




Rätt 2. Halstrade räkor på en saffrans risotto och någon skaldjurs sås. Även den perfekt.




Rätt 3. En Ingefära och päron-sorbet. Det var den godaste sorbet jag smakat, tycker inte annars att sorbet är så intressant men denna var jättegod och neutraliserade bra.





Rätt 4. Jag fick Gös med gratinerade musslor, palsternackspuré och någon Chevre-potatiskaka och vitvins sås. Musslorna var de godaste jag ätit, allt var mycket bra.






Rätt 5. Vit chokladmousse med någon jordgubbs sky och äppelkompott med vit choklad. Super söt men även den väldigt god!




Allt var så otroligt gott, jag kan verkligen rekommendera att göra detta, vi tog ett Helgpaketet lör-sön med logi, afternoon tea, 5-rätters och frukost.


Perfekt för en mysig lugn helg med fantastisk natur och mat.

My god, vuxenpoäng så det skriker men va fan det är lätt värt det :)



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar