lördag 31 juli 2010

Hello San Diego!

Äntligen har vi kommit till San Diego efter att ha hamnat i
kö från L.A.
Fan vad jag hatar skyltaran "Roadwork ahead", det betyder
kö eller att köra väldigt sakta.
Det första vi gjorde va att ta en sväng i centrumet i Downtown,
här finns det många affärer,restauranger och caféer
Sen gick vi på bio och såg en film med Nicolas Cage som var trollkarl,
det va en lagom film att se utan text.
Gud vad jag älskar att man kan få smör på sina popcorn här.
Jag vet att jag tjatar men det är
såååå gott!
Varför kan inte Sverige ha det,ok det är inte nyttigt men man äter ju det
inte varje dag.

Big-size läsk och popcorn! Jag tog en liten läsk och
den va lika stor som en mellan hemma men
Jonas tog en mellan och den va STÖRRE än en stor
hemma!


Utelivet är helt otroligt här!
Det är hur många barer och ställen här och
hur mycket folk som helst ute(nu är det
fredag i och för sig)
Folkmängden kan jämföras med New York så här
på kvällen.
Vi hamnade på ett ställe som hette "The Stage"
där det va liveband och en skön utsikt på folk.



Dagen därpå (idag,lördag) åkte vi till "Fashion Valley"
som har hur många butiker som helst!



Paus mellan shoppingen.

Här är vår utsikt från vårt hotell,
hur fin som helst!






Mina shopping fynd!


Denna väskan köpte jag av märket Juicy Couture inne
på Bloomingdales.
Med denna kommer jag kunna fylla som handbagage så jag kan ha med mig
allt på planet hem.




Sen blev det denna svarta mys-dressen
också från Juicy Couture!
Sen köpte jag en parfym till syrran(på beställning),men den får hon se
när jag kommer:)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar